Thursday, September 29, 2011

menguap menguap menguap

kali ni topik aku pasal menguap .. menguap best ke?? kalo kena pada tempat ok la.. haih... geram sebab selalunya menguap x kena tmpat..hihi...


masa sekolah menengah paling kritikal menguap.. bnyak ceramah n perhimpunan.. kalo sekali takpa .. ni masyaALLAH berpuluh-puluh kali... sampai kuar air mata.. aduh x tahan... kalo kena ceramah 2 jam.. bayangkanla dalam 2 jam tu aku guna tangan untuk tutp mulut ja..


kritikal betul.. dah la panas gila dalam dewan.. tambah2 kalo kena port tk dak kipas... canteq !! naik menyumpah n menyampah.. hehe.. penah gak aku tertiduq ... masa tu ada angin2 sepoi2 dari luar .. huh aku kalo tertidur secara x sengaja hemm aku malas nk cerita ar... kepala siap kat belakang sandar dekat kerusi.. tiba2 ada pengawas gerakkan aku... maluuuuuuuu .... uwaaaaaa...


mesti hodoh gila aku tidur.. ciss kalo ang tidur cnteq ang suka la ek norlis... hihihi x dak la kalo cmtu..


perangai ni bawa sampai ke matrik.. penah berazam nk bertahan x mo tiduq... tpi x leh gak... huh.. kali ni lagi dasyat akak yg tngkap gambar masa ceramah tu senyum2 kat aku.. aku dah agak dah mesti dia berjaya tangkap gambar aku tidur ..yeah budak khusyuk dengar ceramah...


tapi kali ni kat ump aku dh contol dah .. cara apa tau? apa ? korng nk tau ek.. cara dia korng x yah pegi la ceramah tu.. wakaka.. satu gi kalo korng pergi pun.. korng kuar la gi tandas, dekat2 nk habeh bru korng masuk balik dngar ceramah..




No comments:

Post a Comment